יום שני, 7 בספטמבר 2009

על מה הבלוג אתם בטח שואלים?

שלום שלום וברוכים הבאים לרשימה של קיירו. (אני)
הפואנטה של הבלוג הזה היא מטרה אישית אבל בחרתי לשתף את כולם בה.
אז כפי שאמרתי מטרת הבלוג הזה היא לקבץ את כל הדברים שאני אוהב במקום אחד בשביל שלי ולשאר האנשים החולקים איתי את אותה אובססיה ואהבה ואותם דברים יכולים למצוא ולהנות ביחד :].

ישב לי בראש סיפור קצר על למה פתחתי את הבלוג, אז בלי חפירות מיותרות הנה הוא :>..

כבר הרבה זמן רציתי מקום אחד שיש בו את כל הדברים שאני אוהב לראות, לשחק, לשמוע ועוד מלא דברים אחרים.. (פיצ'פקס כמו שידידה שלי אומרת D:)
אז ראיתי הרבה בלוגים\ כמו ישרא-בלוג (איכס) ומייספייס וממש לא התחברתי..
עד שנתקלתי בבלוג-ספוט וממש נדלקתי על יכולת השליטה והעיצוב :]

אז אני בנתיים מקבץ את כל הדברים שאני אוהב באתר אחד שזה הרשימה של קיירו :].

אאאאזזז... אם אתם אוהבים את אותם הדברים כמוני, או פשוט שמתם לב כי יש כמה דברים נחמדים בבלוג, תשארו אני מבטיח לכם שתהנו.

Kyru <3

תגובה 1: